KŘESŤANSKÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
JIHLAVA
Toggle navigation
MENU
Kontakt
O škole
Mapa školy 2024
KZŠ Jihlava
Spolupráce školy s psychologem - KPPP Brno
Technické vybavení školy
Školní vzdělávací program ZV
Charakteristika ŠVP ZV
Inkluzivní vzdělávání
Postup při zajištění podpůrných opatření
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Zabezpečení výuky mimořádně nadaných žáků
Dlouhodobé projekty
Projekty MŠMT
Ostatní projekty
Mapa školy 2015
Principy bezpečného školního prostředí
Projekt Šance pro každého žáka
Otevřená škola
Šetření a vyřizování stížností
Základní informace
Pedagogický sbor
Zařazení zaměstnanců
Organizace školního roku 2024/2025
Plán pedagogických a klasifikačních porad
Školní družina, školní klub
Školská rada
Zápis školské rady č. 1/2018
Zápis školské rady č. 2/2018
Zápis školské rady č. 1/2019
Zápis školské rady č. 2/2019
Zápis školské rady č. 1/2020
Zápis školské rady č. 2/2020
Zápis školské rady č. 1/2021
Zápis školské rady č. 2/2021
Výsledky voleb 2021
Výsledky voleb 2022-2024
Zápis školské rady č. 1/2022
Zápis školské rady č. 2/2022
Zápis školské rady č. 1/2023
Zápis školské rady č. 1/2024
Zápis školské rady č. 2/2024
Dokumenty
Školní řád
Školní družina a klub - vnitřní a provozní řády
Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků
Kritéria pro udělování výchovných opatření
Výroční zprávy
Výroční zpráva 2020/2021
Výroční zpráva 2021/2022
Výroční zpráva 2022/2023
Výroční zpráva 2023/2024
Formuláře
GDPR (ochrana osobních údajů)
Whistleblowing - zákon o ochraně oznamovatelů
Školní poradenské pracoviště
Školní poradenské pracoviště KZŠ
ŠPP Pravidla při konzultaci
Předměty speciálně pedagogické péče
Pedagogická intervence
Inkluzivní vzdělávání
Postup při zajištění podpůrných potřeb
Zabezpečení výuky nadaných a mimořádně nadaných žáků
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Specifické poruchy žáků se SVP
EU projekty
Digitalizujeme školu
Doučování žáků škol
Šablony III (2021 - 2023)
Šablony II (2019 - 2021)
Učíme se ze života pro život (2018 - 2020)
Popis projektu
Realizační tým projektu
Polytechnická výchova - INFORMATIKA
259_PC komponenty_2018_19
42_PC zkratky_2018_19
47_WORD úprava textu_2018_19
564_Word úprava textu_2018_19
575_WWW_Úvod do služeb internetu_2018_19
578_WWW - Základy tvorby WWW stránek – křížovka_2018_19
1431_Úvod do programování_2019_20
536_Bezpečný internet 3 – On-line nakupování_2019_20
1499_Pexeso - bezpečí na sociálních sítích_2019_20
49_Word – práce s objekty, internetem bezpečně_2019_20
2061_Já jsem počítač_2019_20
2218_Kybernetická bezpečnost I_2019_20
2020_Kybernetická bezpečnost III_2019_20
2259_Vyhledávání na internetu_2019_20
2259_B_Vyhledávání na internetu_2019_20
2221_Kybernetická bezpečnost IV_2019_20
Polytechnická výchova - FYZIKA
166_Odhad obsahu_2018_19
156_Hrátky s grafy_2018_19
479_Opakování fyzikálních veličin pomocí skládačky_2018_19
281_Elektrostatika s brčky_2018_19
679_Voda_2018_19
400_Vznik zvuku_2018_19
156_Hrátky s grafy_2019_20
154_Měření a znázornění síly_2019_20
191_B_Hmotnost_2019_20
191_A_Hmotnost_2019_20
243_Určení těžiště tělesa_2019_20
281_Elektrostatika s brčky_2019_20
355_Atmosférické jevy - obrácená doplňovačka_2019_20
285_Rychlost šíření zvuku_2019_20
331_Kompas z jehly_2019_20
1596_B_Ampére a Volta_2019_20
1596_A_Ampére a Volta_2019_20
828_Měsíční fáze_2019_20
Polytechnická výchova - PŘÍRODOPIS
130_Viry_2018_19
433_Kosterní soustava_2018_19
415_Zemětřesení_2018_19
328_Chemické prvky_2018_19
750_Hmyz s proměnou nedokonalou_2018_19
846_Stromy a jejich význam_2018_19
637_Buňka_2019_20
1463_Obojživelníci_2019_20
130_Viry_2019_20
315_Sopky a supersopky_2019_20
1167_Dravci a sovy_2019_20
415_Zemětřesení_2019_20
1379_Žlázy s vnitřní sekrecí_2019_20
791_Ucho_LearningApps_2019_20
789_Oko_LearningApps_2019_20
1128_Ekologická hra_doprava_2019_20
1328_Oplození a nitroděložní vývoj jedince_2019_20
909_Dědičnost a proměnlivost organismů_2019_20
2042_B_Přírodní krajiny_2019_20
2042_A_Přírodní krajiny_2019_20
Kariérové poradenství
14_1_Test profesního typu_2018_19
11_Moje budoucí povolání_2018_19
2_Kam směřuji_2018_19
461_Práce, povolání_2018_19
916_Záhadná povolání_2018_19
463_Čím bych mohla, mohl být_2018_19
295_Jeden den mého života za 10 let_2019_20
17_Skryté profese_2019_20
461_Práce, povolání_2019_20
236_Nezaměstnanost_2019_20
322_Pojmy zaměstnanosti – spojovačka_2019_20
460_Harmonika - jak mě vidí ostatní_2019_20
956_Moje představa o budoucím povolání_2019_20
Šablony I (2017 - 2019)
EU peníze školám (2011 - 2014)
EU dokument
Materiály
Čten. a inf. gramotnost 1
Čten. a inf. gramotnost 2
Čten. a inf. gramotnost 3
Čten. a inf. gramotnost 4
Čten. a inf. gramotnost 6
Čten. a inf. gramotnost 7
Čten. a inf. gramotnost 8
Čten. a inf. gramotnost 9
English - cizí jazyky 6
English - cizí jazyky 7
English - cizí jazyky 8
English - cizí jazyky 9
Fyzika - přírodní vědy 6
Fyzika - přírodní vědy 7
Fyzika - přírodní vědy 8
Fyzika - přírodní vědy 9
Chemie - přírodní vědy 8
Chemie - přírodní vědy 9
Přírodopis - přírodní vědy 6
Přírodopis - přírodní vědy 7
Přírodopis - přírodní vědy 8
Přírodopis - přírodní vědy 9
Školní aktivity
Akce školy 2024/2025
Dobrosbírka pro Pastelku aneb děti pomáhají dětem
Žákovská knížka
Etická výchova
Deklarace žáků Křesťanské základní školy Jihlava
5. ročník
6. ročník
7. ročník
8. ročník
9. ročník
Školní parlament
Stanovy školního parlamentu 2023/2024
Neformální smlouva
Zpráva Halloween
Zpráva Vánoční soutěž
Školní vzdělávací program ZV
ÚVOD
O škole
Školní vzdělávací program ZV
Navigace
Mapa školy 2024
KZŠ Jihlava
Spolupráce školy s psychologem - KPPP Brno
Technické vybavení školy
Školní vzdělávací program ZV
Dlouhodobé projekty
Projekty MŠMT
Ostatní projekty
Mapa školy 2015
Principy bezpečného školního prostředí
Projekt Šance pro každého žáka
Otevřená škola
Šetření a vyřizování stížností
Charakteristika ŠVP ZV
... více
Inkluzivní vzdělávání
... více
Postup při zajištění podpůrných opatření
... více
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
... více
Zabezpečení výuky mimořádně nadaných žáků
... více
Copyright © 2024 krestanka.cz | realizace
3nicom websolutions s.r.o.
www.krestanka.cz