V rámci projektu Učíme se ze života pro život jsme využili aktivizačního nástroje č. 2 - Kam směřuji?
S žáky 8. ročníku jsme se společně zamýšleli nad profesním uplatněním každého z nich. Velkou výhodnou tohoto nástroje jsou konkrétní otázky cílené ke schopnostem a osobnosti jednotlivce.
Vyplňování pracovního listu probíhalo na základě vzájemné řízené diskuse, s vysvětlením jednotlivých tematických celků (především pro žáky se SVP). Oceňuji aktivní práci zúčastněných, jejich sdílení s ostatními a vzájemnou podporu.
Aktivizační nástroj se dá využít i v dalších hodinách, kdy lze dále pracovat s odpověďmi jednotlivých účastníků. Motivovat je, rozvíjet a podporovat u nich osobnostní předpoklady, schopnosti a dovednosti.
S žáky 8. ročníku jsme se společně zamýšleli nad profesním uplatněním každého z nich. Velkou výhodnou tohoto nástroje jsou konkrétní otázky cílené ke schopnostem a osobnosti jednotlivce.
Vyplňování pracovního listu probíhalo na základě vzájemné řízené diskuse, s vysvětlením jednotlivých tematických celků (především pro žáky se SVP). Oceňuji aktivní práci zúčastněných, jejich sdílení s ostatními a vzájemnou podporu.
Aktivizační nástroj se dá využít i v dalších hodinách, kdy lze dále pracovat s odpověďmi jednotlivých účastníků. Motivovat je, rozvíjet a podporovat u nich osobnostní předpoklady, schopnosti a dovednosti.