Ve třídě ST VII jsme v hodině přírodopisu použili nástroj, který se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti mimo výuku českého jazyka. Zároveň byly uplatněny i mezipředmětové vztahy a to s pracovní výchovou. Žáci měli za úkol vystřihnout a nalepit obrázky stromů, jejich listů a plodů do pracovního listu a to ke správnému popisu stromu. Poté museli strom i správně pojmenovat.
Žáci si s úkolem poradili dobře, bez problémů všichni pojmenovali jehličnatý strom, uplatnili tak znalosti z právě probírané látky. K pojmenování listnatých stromů jim pomohly hlavně dané obrázky, kdy lípu poznali podle listu a dub podle plodu.
Žáci si s úkolem poradili dobře, bez problémů všichni pojmenovali jehličnatý strom, uplatnili tak znalosti z právě probírané látky. K pojmenování listnatých stromů jim pomohly hlavně dané obrázky, kdy lípu poznali podle listu a dub podle plodu.