V rámci projektu I-KAP Učíme se ze života pro život, jsme se žáky 6. ročníku, realizovali aktivizační nástroj č. 463, Čím bych mohla, mohl být. V rámci výtvarné výchovy jsme rozvíjeli oblast kariérového poradenství. Společně jsme využili všech nabízených možností nástroje pro splnění daného tématu.
V první části realizace jsme se zaměřili na motivaci.
Motivační spot budí u některých jedinců rozpaky, úplně nepochopili, oč jde, někteří měli problém s přesnou identifikací povolání (umělec, malíř, galerista...)?
V další části jsme využili aktivizační metody.
Vlastní plnění požadovaného úkolu děti bavilo, ocenila bych, že byly spolupracující, inovativní a opravdu se snažily vymyslet povolání či pracovní zařazení svým spolužákům zodpovědně.
Neubránili jsme se ale také rádoby vtipným povoláním. Zde jsme museli s žáky prodiskutovat danou situaci. Navrhovaný čas realizace neodpovídá skutečnosti, neb reflexe jednotlivých žáků vyžaduje větší časový prostor a z mého hlediska je důležité podporovat komunikační a vyjadřovací schopnosti jednotlivců.
V první části realizace jsme se zaměřili na motivaci.
Motivační spot budí u některých jedinců rozpaky, úplně nepochopili, oč jde, někteří měli problém s přesnou identifikací povolání (umělec, malíř, galerista...)?
V další části jsme využili aktivizační metody.
Vlastní plnění požadovaného úkolu děti bavilo, ocenila bych, že byly spolupracující, inovativní a opravdu se snažily vymyslet povolání či pracovní zařazení svým spolužákům zodpovědně.
Neubránili jsme se ale také rádoby vtipným povoláním. Zde jsme museli s žáky prodiskutovat danou situaci. Navrhovaný čas realizace neodpovídá skutečnosti, neb reflexe jednotlivých žáků vyžaduje větší časový prostor a z mého hlediska je důležité podporovat komunikační a vyjadřovací schopnosti jednotlivců.